Hayat, bana göre, sadece bir an. O anın büyüsüne kapılmak lazım. — Olga Voznesenskaya #anı yaşamak #Hayatın Tadını Çıkarmak 0 0 Kopyala WhatsApp'ta Paylaş Twitter'da Paylaş